Dámské sluneční brýle GUESS GU7415 10B + pouzdro GUESS

Neohodnoceno
 
  • 1 z 4
 

Originální dámské sluneční brýle s neotřelým designem vhodné především pro jarní/letní sezónu.

Tyto výjimečné zrcadlovky s odolným kovovým tělem a kulatými obrubami jsou pro vás tím pravým módním doplňkem.

Dostupnost Skladem u dodavatele
Můžeme doručit do
25.10.2019
1 290 Kč    
Kód produktu GU7415 10B
Značka GUESS
Kategorie Dámská móda
 

Model GUESS GU7415 10B patří mezi opravdu stylové a nezaměnitelné kousky. Tyto dámské sluneční brýle jsou ideální volbou jak pro jarní, tak i letní sezónu. Ochranný index UV2 značí, že tyto sluneční brýle poskytují očím ochranu proti zvýšenému slunečnímu svitu. Jsou dodávány v originálním pouzdře.

Rozměry modelu GUESS GU7415 10B

  šířka skel   výška skel  
 

Šířka čoček:

51 mm

 

Výška čoček:

46 mm

 
  šířka můstku   délka stranic  
 

Šířka můstku:

20 mm

 

Délka stranic:

140 mm

 

 

Sháníte sluneční brýle a nevíte si rady na co si dát pozor při jejich výběru? Doporučujeme přečíst si náš článek "Jak si správně vybrat sluneční brýle?", který by vám mohl v tomto rozhodování pomoci. Určitě doporučujeme i další články z našeho módního magazínu.

Typ sluneční brýle
Pohlaví dámské
Materiál kov
Barva čoček fialová
Barva rámu stříbrná
Ochrana UV2
Polarizování ne
Tvar rámu okrouhlý
Skla se zradlovým efektem
Šířka čoček 51 mm
Výška čoček 46 mm
Šířka můstku 20 mm
Délka stranic 140 mm
Příslušenství pouzdro GUESS

Když se řekne „GUESS“, každému se ihned vybaví světoznámá americká módní značka, která se zaměřuje nejen na oblečení, ale také na módní doplňky jako jsou peněženky, kabelky, šperky, hodinky a parfémy. Produkty této módní značky můžeme najít v obchodem po celém světě, nicméně většina z nich je v mateřském USA a Kanadě.

Módní historie značky

Americká módní značka GUESS vznikla v roce 1981 v Los Angeles. Za jejím založením stojí židovští bratři Marcianové, původem z Maroka.

Jak už to tak bývá, jejich začátky nebyly vůbec jednoduché. Prvním produktem značky byly třízipové džíny s názvem „Marilyn“, které se díky svému obepnutému střihu, jenž zdůrazňoval ženskou postavu, nezamlouvaly tehdejším konzervativnějším módním kritikům a prodejcům.

Nicméně toto se změnilo poté, co se bratři Marcianové dohodly s prodejem svých džínů s obchodním řetězec Bloomingdale´s. Stalo se totiž něco, co ani jedna strana nečekala – poptávka byla obrovská a džíny se během chvilky vyprodaly.

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.