Dámské sluneční brýle Guess GU6843, žluté + pouzdro Guess
Popis
Sluneční brýle nejsou jen módním doplňkem, především mají chránit oči. Proto je důležité vědět, že model GU6843 má ochranu UV 400 před UVA a UVB zářením. Tyto brýle Guess skvěle podtrhnou krásu vašeho obličeje. Kostra brýlí je z acetátu, odolného plastu. Tento model brýlí nabízíme hned ve třech barevných variantách. Sluneční brýle se podřizují módním trendům. Tento nadčasový design však můžete nosit bez ohledu na aktuální módní trendy a stále budete IN.
Značka Guess je luxusní módní značka. Zakoupit si můžete nejen brýle, ale také kabelky, peněženky a další doplňky. K těmto brýlím dostanete zdarma i ochranné pouzdro.
Rozměry modelu Guess GU6843
![]() |
![]() |
![]() |
||||
Šířka čoček: 57 mm |
Šířka můstku: 18 mm |
Délka stranic: 140 mm |
Sháníte sluneční brýle a nevíte si rady na co si dát pozor při jejich výběru? Doporučujeme přečíst si náš článek "Jak si správně vybrat sluneční brýle?", který by vám mohl v tomto rozhodování pomoci. Určitě doporučujeme i další články z našeho módního magazínu.
Typ | sluneční brýle |
Pohlaví | dámské |
Materiál | acetát |
Barva čoček | modrá |
Barva rámu | modrá, žlutá |
Ochrana | UV2 |
Polarizování | ne |
Tvar rámu | squared |
Šířka čoček | 57 mm |
Šířka můstku | 18 mm |
Délka stranic | 140 mm |
Příslušenství | pouzdro GUESS |
Když se řekne „GUESS“, každému se ihned vybaví světoznámá americká módní značka, která se zaměřuje nejen na oblečení, ale také na módní doplňky jako jsou peněženky, kabelky, šperky, hodinky a parfémy. Produkty této módní značky můžeme najít v obchodem po celém světě, nicméně většina z nich je v mateřském USA a Kanadě.
Módní historie značky
Americká módní značka GUESS vznikla v roce 1981 v Los Angeles. Za jejím založením stojí židovští bratři Marcianové, původem z Maroka.
Jak už to tak bývá, jejich začátky nebyly vůbec jednoduché. Prvním produktem značky byly třízipové džíny s názvem „Marilyn“, které se díky svému obepnutému střihu, jenž zdůrazňoval ženskou postavu, nezamlouvaly tehdejším konzervativnějším módním kritikům a prodejcům.
Nicméně toto se změnilo poté, co se bratři Marcianové dohodly s prodejem svých džínů s obchodním řetězec Bloomingdale´s. Stalo se totiž něco, co ani jedna strana nečekala – poptávka byla obrovská a džíny se během chvilky vyprodaly.