Dámské sluneční brýle Guess GU7434, černé + pouzdro Guess
Popis
Tyto sluneční brýle mají plastový poloprůhledný rám, velká tónovaná skla. Čočky zbarvené růžově zvyšují kontrast a rozjasňují obraz při slabém světle. Na stranicích nesmí chybět logo Guess. Plast je nenáročný materiál, který však poskytne očím dokonalou ochranu. Má velmi snadnou údržbu, je třeba tyto brýle chránit před mrazem a náhlými změnami teploty.
Sluneční brýle Guess patří mezi kvalitní produkty. Brýle této značky mají nadčasový design, odolný materiál a vynikající optické vlastnosti, díky nimž se skvěle nosí. Viděné designy zapadají do každodenního oblečení i do elegantních výtvorů a zároveň jsou vynikající ochranou očí před slunečními paprsky. Jako dárek k tomuto modelu obdržíte pouzdro na brýle Guess.
Rozměry modelu Guess GU7434
![]() |
![]() |
![]() |
||||
Šířka čoček: 56 mm |
Šířka můstku: 18 mm |
Délka stranic: 140 mm |
Sháníte sluneční brýle a nevíte si rady na co si dát pozor při jejich výběru? Doporučujeme přečíst si náš článek "Jak si správně vybrat sluneční brýle?", který by vám mohl v tomto rozhodování pomoci. Určitě doporučujeme i další články z našeho módního magazínu.
Typ | sluneční brýle |
Pohlaví | dámské |
Materiál | acetát |
Barva rámu | černá, růžová |
Ochrana | UV2 |
Polarizování | ano |
Tvar rámu | squared |
Šířka čoček | 56 mm |
Šířka můstku | 18 mm |
Délka stranic | 140 mm |
Příslušenství | pouzdro GUESS |
Když se řekne „GUESS“, každému se ihned vybaví světoznámá americká módní značka, která se zaměřuje nejen na oblečení, ale také na módní doplňky jako jsou peněženky, kabelky, šperky, hodinky a parfémy. Produkty této módní značky můžeme najít v obchodem po celém světě, nicméně většina z nich je v mateřském USA a Kanadě.
Módní historie značky
Americká módní značka GUESS vznikla v roce 1981 v Los Angeles. Za jejím založením stojí židovští bratři Marcianové, původem z Maroka.
Jak už to tak bývá, jejich začátky nebyly vůbec jednoduché. Prvním produktem značky byly třízipové džíny s názvem „Marilyn“, které se díky svému obepnutému střihu, jenž zdůrazňoval ženskou postavu, nezamlouvaly tehdejším konzervativnějším módním kritikům a prodejcům.
Nicméně toto se změnilo poté, co se bratři Marcianové dohodly s prodejem svých džínů s obchodním řetězec Bloomingdale´s. Stalo se totiž něco, co ani jedna strana nečekala – poptávka byla obrovská a džíny se během chvilky vyprodaly.