Zajímá vás, jak je to u nás s dopravou a platbami? Zde máte podrobný popis.
Doprava zdarma při nákupu nad 2 499 Kč do ČR.
Pokud přesáhne celková hodnota nákupu celkovou částku 2 499 Kč, neplatíte poštovné ani balné. To znamená, že každý módní doplněk, každou tašku a kabelku a každý kus oblečení máte s dopravou zdarma.
ČESKÁ REPUBLIKA
Zde jsou podrobně rozepsány jednotlivé způsoby dopravy pro Českou Republiku.
DHL (rozměrnější a těžší balíky)
- Termín dodání: 3 – 7 pracovních dní
Jak to funguje
Tohoto dopravce využíváme primárně při objednávkách, které odesílá náš dodavatel ze svého skladu. Po odeslání zboží obdržíte sledovací číslo zásilky. V den doručení obdržíte SMS avízo s informacemi ohledně doručované zásilky. Následuje telefonické avízo, kde řidič upřesní termín, případně místo doručení.
POZOR, společnost DHL spolupracuje se spediční službou PPL. Je možné, že balíček Vám doručí právě tento dopravce.
DHL + Česká pošta (menší a lehké balíky)
- Termín dodání: 3 – 7 pracovních dní
Jak to funguje
Zboží je odesláno z externího skladu z EU společností DHL, ale po České republice provádí konečné doručení Česká Pošta.
Tohoto dopravce využíváme primárně při objednávkách, které odesílá náš dodavatel ze svého skladu. Po odeslání zboží obdržíte sledovací číslo zásilky. V den doručení obdržíte SMS avízo s informacemi ohledně doručované zásilky. Následuje telefonické avízo, kde řidič upřesní termín, případně místo doručení.
DHL: Online sledování zásilky ZDE
Česká pošta: Online sledování zásilky ZDE
PPL (v současné době není možné vybrat přímo)
- Termín dodání: 3 – 7 pracovních dní
Jak to funguje
Po odeslání zboží obdržíte sledovací číslo zásilky. V den doručení obdržíte SMS avízo s informacemi ohledně doručované zásilky. Následuje telefonické avízo, kde řidič upřesní termín, případně místo doručení.
Česká pošta – balík do ruky (v současné době není možné)
- Placení dobírkové částky: řidič – hotovost, pošta – hotovost, platební karta
- Doba uložení zásilky na poště: 7 dnů, ale příjemce může tuto dobu prodloužit na 15 dnů
- Termín dodání: do 7 pracovních dní
Jak to funguje
Česká pošta vám v den převzetí zásilky pošle e-mail, ve kterém jsou uvedeny informace o zásilce, včetně odkazů pro její sledování, případně pro změnu termínu nebo místa doručení. Také Vám přijde SMS se základními informacemi o zásilce.
V den doručení zásilky vás řidič obvykle bude kontaktovat telefonicky (s ním se také lze dohodnout na případných změnách). Řidič doveze zásilku na adresu a předá adresátovi. V případě, že pokus o předání zásilky bude neúspěšný, řidič uloží balík(y) na poště (POZOR: jestli máte doručovací adresu jinou než fakturační – zásilka bude uložena na poště dle doručovací adresy). Po uložení zásilky na poště dostanete potvrzující e-mail a SMS.
Česká pošta – balík na poštu (v současné době není možné)
- Doba uložení zásilky na poště: 7 dnů, ale příjemce může tuto dobu prodloužit na 15 dnů
- Termín dodání: dle dostupnosti
Jak to funguje
Informace o tom, že pošta vaši zásilku převzala do přepravy obdržíte v avízu (SMS/e-mail). O tom, že zásilka je připravena k vyzvednutí, budete informováni elektronicky. Papírovou výzvu již ve schránce nenajdete.
Platba
Informace o poskytovateli platební brány
ComGate Payments, a.s.
Kontakty pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267