Kabelka Michael Kors 30T8GZUH7L 001, růžová
Popis
Kabelka s rukojetí pro nošení v ruce. Z vnější strany jsou umístěny dvě kapsy se zapínáním na zip a uvnitř je šest prostorných přihrádek. Dodávána je s ochranným sáčkem. Působivá růžová kabelka z hovězí kůže zaujme svým stylem. Přizpůsobte si tuto kabelku svým potřebám. K dostání je také v další barvě.
Další lákavá kabelka, které vypadá tak příjemně, že ji nemůžete odolat. Krásný kompaktní interiér s několika vnitřními přihrádkami usnadňuje uspořádání věcí. Kabelka se velmi pohodlně nosí. Stylová a lehká taška se vám bude hodit doma i na cestách.
Rozměry modelu Michael Kors 30T8GZUH7L 001
![]() |
![]() |
![]() |
Šířka kabelky: 33,5 cm |
Výška kabelky: 35 cm |
Hloubka kabelky: 13 cm |
Uvažujete o koupi nové kabelky či jiného módního doplňku a potřebujete poradit? Přečtěte si náš módní magazín, kde najdete nejen inspiraci, ale také různé tipy a triky, jak při jejich výběru správně postupovat. Doporučujeme článek na téma Značková kabelka za rozumnou cenu? To je Michael Kors.
Typ | kabelka |
Materiál | kůže |
Barva | růžová |
Velikost | střední |
Podšívka | textil |
Hlavní zapínání | zip |
Vnitřní kapsy | 6 |
Vnější kapsy | 2 |
Šířka | 33,5 cm |
Výška | 35 cm |
Hloubka | 13 cm |
Mít o trochu víc talentu, mohlo být vše jinak a syn úspěšné modelky by nebyl návrhář, ale herec. Naštěstí pro módní svět mu talent chyběl, tedy ten herecký.
Král kabelek a doplňků
Když se v roce 1959 narodil, jmenoval se Karl Anderson. O pět let později už byl Michael Kors, když se jeho maminka provdala za Billa Korse a ten mu nabídl změnu jména. Chtěl být hercem, ale po návštěvách lekcí ve svých 14 letech se svého snu vzdal, neboť neuměl zpívat ani tancovat. A protože ho bavily nákupy a procházení obchodů, jako mnoho jiných se vydal studovat návrhářství do Fashion Institute of Technology na Manhattanu. I když tam nevydržel a po vyhození ze školy prodával v malém butiku, kde dostal díky přístupu majitele možnost tvořit i vlastní návrhy. V roce 1981, tedy v pouhých 22 letech, odprezentoval svou dámskou kolekci určenou pro módní domy jako Bloomingdales nebo Neiman Marcus. S velkým úspěchem se téměř okamžitě vyprodala a tak se stal ve Spojených státech módní ikonou, v Evropě ale jeho jméno téměř nikomu nic neříkalo.