Velká kabelka GUESS HWQG69 95240, bílá

 
  • 1 z 4
 

Nechte se unést netypickou bílou kabelkou z dílny světoznámé značky Guess. Zaujme nejen vás, ale i všechny okolo, kteří z ní nebude moct spustit oči.

Doporučujeme doplnit o naše módní doplňky či jiné dámské oblečení.

Dostupnost Skladem - ihned k odeslání (1 ks)
Můžeme doručit do
31.3.2020
3 039 Kč    
Značka Guess
Kategorie Kabelky přes rameno
 

Kabelka GUESS HWQG69 95240 v bílé barvě se se svými rozměry 39x32x18 cm řadí mezi větší kabelky. Díky svému bláznivému designu spíše připomíná kabelku z komiksu. Ale nenechte se zmást, jedná se o luxusní kabelku, kterou si můžete vzít jak do práce, tak na různé akce. Bílá podklad s logem a červenými nápisy dělá z kabelky opravdový unikát a každý se za ní bude ohlížet.

Značka Guess patří mezi nejvyhledávanější značky na našem trhu. Není divu, dominuje jak lehce elegantním, tak odvážným designem, který se hodí téměř ke každé příležitosti. Dívky tuto značku milují právě především kvůli kabelkám.

Rozměry modelu GUESS HWQG69 95240

kabelka šířka kabelka výška kabelka hloubka

Šířka kabelky:

39 cm

Výška kabelky:

32 cm

Hloubka kabelky:

18 cm

 

Uvažujete o koupi nové kabelky či jiného módního doplňku a potřebujete poradit? Přečtěte si náš módní magazín, kde najdete nejen inspiraci, ale také různé tipy a triky, jak při jejich výběru správně postupovat.

Typ velká kabelka
Materiál PU kůže
Barva bílá
Velikost velká
Podšívka textil
Hlavní zapínání magnet
Šířka 39 cm
Výška 32 cm
Hloubka 18 cm
Příslušenství Vyjímatelná ozdobná kapsička

Když se řekne „GUESS“, každému se ihned vybaví světoznámá americká módní značka, která se zaměřuje nejen na oblečení, ale také na módní doplňky jako jsou peněženky, kabelky, šperky, hodinky a parfémy. Produkty této módní značky můžeme najít v obchodem po celém světě, nicméně většina z nich je v mateřském USA a Kanadě.

Módní historie značky

Americká módní značka GUESS vznikla v roce 1981 v Los Angeles. Za jejím založením stojí židovští bratři Marcianové, původem z Maroka.

Jak už to tak bývá, jejich začátky nebyly vůbec jednoduché. Prvním produktem značky byly třízipové džíny s názvem „Marilyn“, které se díky svému obepnutému střihu, jenž zdůrazňoval ženskou postavu, nezamlouvaly tehdejším konzervativnějším módním kritikům a prodejcům.

Nicméně toto se změnilo poté, co se bratři Marcianové dohodly s prodejem svých džínů s obchodním řetězec Bloomingdale´s. Stalo se totiž něco, co ani jedna strana nečekala – poptávka byla obrovská a džíny se během chvilky vyprodaly.

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.