Gucci vs. Coach – souboj luxusních značek

Dvě světově proslulé značky, oblíbené u milionů lidí po celé planetě, které toho mají z jedné strany hodně společného, ale na druhou stranu jsou si naprosto cizí, obě dvě však jedna věc spojuje - luxus. Ten je tím prvním, čeho si všimnete při pohledu na produkty těchto dvou módních značek. Mnoho lidí však o značce Coach nikdy neslyšelo nebo si myslí, že se jedná o nějakou lacinou nikoliv o značkovou modu a společnost Gucci oproti ní vyzdvihují. V minulých letech tomu tak možná bývalo, ale ty doby jsou pomalu pryč. V tomto článku se dozvíte, jak je to doopravdy v dnešní době s luxusní módou a dozvíte se dostatek informací, abyste si mohli udělat svůj vlastní obrázek o těchto dvou velikánech módního průmyslu 21. století.

Značka Coach byla založena roku 1941 a po dlouhou dobu byla pouze nováčkem na trhu s módou, zatímco značka Gucci měla již světově proslulé jméno a na trhu fungovala celých dvacet let. Coach se od začátku zaměřoval spíše na dostupnou luxusní modu pro každého, což také dokazují ceny jejich produktů, které jsou ve srovnání s Gucci výrazně přijatelnější i pro běžnou populaci. Ani u firmy Gucci už však oblečení není tak nesmírně drahé, jak tomu bylo v dřívějších letech. I přesto, že se stále zaměřují hlavně na exkluzivní a luxusní modu na vysoké úrovni, stává se jejich zboží čím dál tím cenově dostupnější i běžným lidem. Bohužel však měla tato blahosklonnost značky Gucci opravdu fatální dopad na její jméno a v dnešní době už není považována za tak luxusní značku, o jakou se jednalo v letech minulých. Díky tomu i razantně spadly prodeje, když přestala být natolik uznávána majetnými ženami, v jejichž šatnících dříve nesměla za žádnou cenu kabelka Gucci chybět.

gucci_vs_coach

Jak jsou na tom ekonomicky?

O značce Coach by se dnes dalo s lehkostí hovořit, jako o značce s rostoucím potenciálem, která postupně otvírá nové pobočky, rozšiřuje svou působnost napříč novými státy a jejíž prodeje stále rostou. Naopak Gucci je v dnešních dnech spíše stagnující značkou a to hlavně po stránce prodejů, protože většinu zákazníků tvořili lidé z vyšších vrstev a utráceli za tuto luxusní modu ohromné částky. S poklesem popularity značky Gucci však prodeje klesají a je pouze otázkou času, kdy tato značková móda spadne do červených čísel. Zatím ještě její čas ale nenastal a těší se i nadále obdivu veřejnosti. Třeba ji naopak v budoucnu pomůže, že se více otevřela běžné populaci a její zisky zase vzrostou.

Kabelky Coach

Jednu dobu se na internetu objevovalo heslo „Coach is Gucci for poor people“ neboli „Coach je Gucci pro chudé“, což je samozřejmě pouze kritika neznalých, kteří nevědí o opravdových kvalitách obou značek. Tak jako je každý jeden člověk dobrý v něčem jiném i každá značka má své kvality. U značky Coach je největší předností bezesporu výroba kabelek. V tom je firma naprostou jedničkou. Vyrábějí naprosto luxusní kabelky s nadčasovým designem, vysokou kvalitou a přesto stále za dostupné ceny. Přicházejí se stále novými kolekcemi, které každý rok udivují miliony příznivců a stále další si získávají. Firma má v tomto ohledu neuvěřitelný potenciál, který stále stoupá.

Kabelka Coach

Nezaměnitelný styl Gucci

Nic není větší klasikou nežli GG logo společnosti Gucci, které pozná naprosto každý na první pohled. Ještě přidejte klasický vzor v hnědé barvě a vaší kabelku Gucci pozná každý, koho potkáte. Hlavně díky těmto originálním znakům se značka Gucci vryla do podvědomí každému a díky tomu zůstane nezapomenutelná i po další desetiletí.

Kabelka Gucci

  • Průměrná kabelka Coach – 4 000 - 10 000Kč
  • Průměrná kabelka Gucci – 16 000 - 30 000Kč

 

Pokud by Vám toto krátké shrnutí nepomohlo se rozhodnout, zda si vybrat stylovou kabelku Coach nebo luxusní Gucci, máme pro vás ještě krátkou tabulku srovnání, která byla vytvořena na základě hodnocení uživatelů produktů obou značek:

KRITÉRIA

ZNAČKA

Popularita

COACH

Možnosti vrácení/výměny

GUCCI

Možnosti mezinárodních nákupů

COACH

Jistota vrácení peněz

GUCCI

Affiliate Program

COACH

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.