Pánská aktovka piquadro CA1903X1, černá

Neohodnoceno
 
  • 1 z 4
 

Pánské tašky jsou módním doplňkem, který se u mužů těší zřejmě té nejvyšší popularitě. Za to může zejména skutečnost, že v sobě produkty snoubí eleganci, styl a také funkčnost.

Pánská aktovka Piquadro CA19031 by vám proto neměla uniknout.

Dostupnost Skladem u dodavatele
Můžeme doručit do
1.10.2019
5 090 Kč    
Kód produktu CA1903X1_NG
Značka Piquadro
Kategorie Pánské aktovky
 

Pánská aktovka je vhodná zejména pro obchodníky a zapálené cestovatele, hodí se však i pro běžné užívání. Pánská aktovka Piquadro CA19031 je toho příkladem. Přináší uživateli dostatek úložného prostoru v podobě jedné vnitřní kapsy na notebook a dvou menších přihrádek na vnější straně. Je zhotovena z velice kvalitní kůže, která vydrží jako nová dlouhou dobu a odolává také pokusům o poškození. Podšívku tvoří textilní materiál a zapínání je řešeno kovovým zipem.

Italská značka Piquadro je celosvětovým gigantem na poli elegantních módních doplňků, což pánská aktovka Piquadro CA19031 jasně dokládá. Je navíc vysoce univerzální díky své černé barvě a disponuje také nastavitelným ramenním popruhem, jenž jde zcela odepnout.

Rozměry modelu Piquadro CA1903X1

šířka aktovky výška aktovky_1 hloubka aktovky

Šířka aktovky:

40 cm

Výška aktovky:

30 cm

Hloubka aktovky:

10 cm

 

Hledáte stylovou aktovku či kabelku a nevíte si rady? Přečtěte si náš módní magazín, kde najdete nejen inspiraci, ale také různé rady a tipy, jak při jejich výběru postupovat.

Typ aktovka
Pohlaví pánské
Barva černá
Materiál kůže
Podšívka textil
Zapínání zip
Vnitřní kapsy přihrádka na PC
Šířka 40 cm
Výška 30 cm
Hloubka 10 cm
Příslušenství odepínatelný ramenní popruh (nastavitelný)

Piquadro je italská značka, která se zaměřuje na módní doplňky sloužící pro cestovní a obchod. V jejím portfoliu najdeme doplňky jako dámské kabelky, pánské aktovky, ale také peněženky a další výrobky podobného rázu.

Historie společnosti

Společnost byla založena v roce 1987 a jejím zakladatelem byl Marco Pamieri. Svou první značkovou prodejnu otevřela až v roce 2000 v Miláně a následně začala své působení rozšiřovat. Nejdříve po Itálii a v roce 2004 zahájila společnost mezinárodní kampaň a dostala se tak do zemí jako je Španělsko, Rusko, Rakousko, Německo a dokonce se značka dostala i do asijských zemí - Hongkong a Taipei.

Velký posun celé společnosti přišel v roce 2007, kdy byla značka Piquadro zařazena na italskou burzu cenných papírů. Následně opět rozšiřovala své působení po celém světě a v roce 2015 otevřela svou první pobočku v New Yorku na Madison Avenue, které leží v samotném srdci Manhattanské módní čtvrti. Značka tak konkuruje nejúspěšnějším módním světovým značkám.

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.