Pánská aktovka Piquadro CA4256S94, modrá

 
  • 1 z 3
 

Aktovka, která nadchne jak svým designem, tak i povedenou modrou barvou, stejně jako dostatkem kapes a přihrádek. Je učená i na umístění notebooku a na pohodlné nošení jak v ruce, tak zavěšená na rameni. Vyrobena je z pravé kůže.

Dostupnost Skladem u dodavatele
Můžeme doručit do
25.11.2019
5 590 Kč    
Kód produktu CA4256S94_AV
Značka Piquadro
Kategorie Pánské aktovky
 

Vzhled je tím, čím značka Piquadro dokáže upoutat pozornost. Zde se to maximálně povedlo. Decentní design v modré barvě působí díky použité kůži velice luxusně a originálně. Zaujmou tmavší textilní poutka mající hlavně praktickou funkci. Opomenout nelze ani vyšitý název značky, decentní kovové logo, které dobře ladí s přezkou na nastavitelném ramenním popruhu.

Ať už bude určená na přenášení čehokoliv, tak rozhodně nezklame. Dvojice přihrádek, 2 vnější kapsy a 4 vnitřní jsou zárukou maximální praktičnosti. Tato taška přes rameno pánská je pro své rozměry určená také pro přenášení notebooku. Nosit ji lze díky odepínacímu popruhu jenom tak v ruce, nebo ji lze zavěsit na rameno. Nastavení délky je velmi jednoduché.

Rozměry modelu Piquadro CA4256S94

šířka aktovky výška aktovky_1 hloubka aktovky

Šířka aktovky:

42 cm

Výška aktovky:

30 cm

Hloubka aktovky:

13 cm

 

Hledáte stylovou aktovku či kabelku a nevíte si rady? Přečtěte si náš módní magazín, kde najdete nejen inspiraci, ale také různé rady a tipy, jak při jejich výběru postupovat.

Typ aktovka
Materiál kůže
Barva modrá
Podšívka textil
Zapínání zip
Přihrádky 2
Vnitřní kapsy 4 včetně přihrádky na PC
Vnější kapsy 2
Šířka 42 cm
Výška 30 cm
Hloubka 13 cm
Příslušenství odepínatelný ramenní popruh (nastavitelný)

Piquadro je italská značka, která se zaměřuje na módní doplňky sloužící pro cestovní a obchod. V jejím portfoliu najdeme doplňky jako dámské kabelky, pánské aktovky, ale také peněženky a další výrobky podobného rázu.

Historie společnosti

Společnost byla založena v roce 1987 a jejím zakladatelem byl Marco Pamieri. Svou první značkovou prodejnu otevřela až v roce 2000 v Miláně a následně začala své působení rozšiřovat. Nejdříve po Itálii a v roce 2004 zahájila společnost mezinárodní kampaň a dostala se tak do zemí jako je Španělsko, Rusko, Rakousko, Německo a dokonce se značka dostala i do asijských zemí - Hongkong a Taipei.

Velký posun celé společnosti přišel v roce 2007, kdy byla značka Piquadro zařazena na italskou burzu cenných papírů. Následně opět rozšiřovala své působení po celém světě a v roce 2015 otevřela svou první pobočku v New Yorku na Madison Avenue, které leží v samotném srdci Manhattanské módní čtvrti. Značka tak konkuruje nejúspěšnějším módním světovým značkám.

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.