Pánská aktovka Piquadro OUTCA1903AK, černá

 
  • 1 z 5
 

Dobře působící aktovka, které dominuje černá barva s výraznými světle modrými liniemi. Na výrobu byla použita prvotřídní PU kůže. Nabídne dostatek kapes, ve kterých je možné přenášet i notebook. Madlo doplňuje odepínatelný popruh.

Dostupnost Skladem u dodavatele
Můžeme doručit do
23.12.2019
3 990 Kč    
Kód produktu OUTCA1903AK_N
Značka Piquadro
Kategorie Pánské aktovky
 

Nejde o klasickou černou aktovku. Značka Piquadro ukazuje, že se rozhodně nebojí moderního designu. Používá dvojici různě tmavých odstínů, která je doplněna výraznou modrou linií, která je nepřehlédnutelná. V této barvě jsou vyvedena také poutka zipů, ale i logo výrobce. To doplňuje i decentně umístěný kovový nápis v horní části aktovky.

Na výrobu této pánské tašky byla použita kvalitní PU kůže, která zajistí maximální možnou odolnost. Myslelo se také na praktičnost. Dvě vnější kapsy doplňují 4 vnitřní, které umožní i transport notebooku. Jeho bezpečí zajistí praktické zapínání na zip. Nastavitelný ramenní popruh je možné odepnout a k transportu využít jenom klasické madlo.

Rozměry modelu Piquadro OUTCA1903AK

šířka aktovky výška aktovky_1 hloubka aktovky

Šířka aktovky:

39 cm

Výška aktovky:

29 cm

Hloubka aktovky:

7 cm

 

Hledáte stylovou aktovku či kabelku a nevíte si rady? Přečtěte si náš módní magazín, kde najdete nejen inspiraci, ale také různé rady a tipy, jak při jejich výběru postupovat.

Typ aktovka
Materiál PU kůže
Barva černá
Podšívka textil
Zapínání zip
Vnitřní kapsy 4 včetně přihrádky na PC
Vnější kapsy 2
Šířka 39 cm
Výška 29 cm
Hloubka 7 cm
Příslušenství odepínatelný ramenní popruh (nastavitelný)

Piquadro je italská značka, která se zaměřuje na módní doplňky sloužící pro cestovní a obchod. V jejím portfoliu najdeme doplňky jako dámské kabelky, pánské aktovky, ale také peněženky a další výrobky podobného rázu.

Historie společnosti

Společnost byla založena v roce 1987 a jejím zakladatelem byl Marco Pamieri. Svou první značkovou prodejnu otevřela až v roce 2000 v Miláně a následně začala své působení rozšiřovat. Nejdříve po Itálii a v roce 2004 zahájila společnost mezinárodní kampaň a dostala se tak do zemí jako je Španělsko, Rusko, Rakousko, Německo a dokonce se značka dostala i do asijských zemí - Hongkong a Taipei.

Velký posun celé společnosti přišel v roce 2007, kdy byla značka Piquadro zařazena na italskou burzu cenných papírů. Následně opět rozšiřovala své působení po celém světě a v roce 2015 otevřela svou první pobočku v New Yorku na Madison Avenue, které leží v samotném srdci Manhattanské módní čtvrti. Značka tak konkuruje nejúspěšnějším módním světovým značkám.

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.