Pánský batoh Piquadro CA4029X3, červený

 
  • 1 z 3
 

Červená! To je to první, co na vás křičí při pohledu na tento módní kousek pro pány.

Pánský batoh Piquadro je z červené textilní látky, kterou doplňují ještě červenější kožené detaily. Zajímavá a vkusná excentrická kombinace.

Dostupnost Skladem u dodavatele
Můžeme doručit do
10.12.2020
3 713 Kč    
Značka Piquadro
Kategorie Pánské batohy
 

Pánský batoh Piquadro vás zaujme hlavně tehdy, pokud patříte mezi nenapravitelně excentrické typy. Sytě červená textilie i kožené detaily v podobě poutka nebo vstupu do přední kapsy, něco takového přece musíte mít! Takto přesně si představujeme, že by měly vypadat moderní značkové batohy. Přestože je tento kousek menší, tak ani vevnitř to není špatné. Je zde hlavní kapsa se dvěma přihrádkami a menší kapsa vepředu.

Velkou výhodou tohoto modelu je nadčasové provedení a hlavně, červená barva přežije všechny módní trendy. Pokud tedy hledáte stylovou záležitost, která se tak trochu bude vymykat všemu okolo, vsaďte na tento kousek od italské značky Piquadro. Litovat nebudete ani po stránce kvality provedení a použitých materiálů.

Rozměry modelu Piquadro CA4029X3

batoh šířka batoh výška batoh hloubka

Šířka batohu:

26 cm

Výška batohu:

30 cm

Hloubka batohu:

11 cm

 

Uvažujete o koupi nového batohu a potřebujete poradit? Přečtěte si náš módní magazín, kde najdete nejen inspiraci, ale také různé tipy a triky, jak správně postupovat při jeho výběru.

Typ batoh
Pohlaví pánské
Materiál textilní materiál, kůže
Barva červená
Podšívka textil
Zapínání zip
Přihrádky 2
Šířka 26 cm
Výška 30 cm
Hloubka 11 cm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Piquadro je italská značka, která se zaměřuje na módní doplňky sloužící pro cestovní a obchod. V jejím portfoliu najdeme doplňky jako dámské kabelky, pánské aktovky, ale také peněženky a další výrobky podobného rázu.

Historie společnosti

Společnost byla založena v roce 1987 a jejím zakladatelem byl Marco Pamieri. Svou první značkovou prodejnu otevřela až v roce 2000 v Miláně a následně začala své působení rozšiřovat. Nejdříve po Itálii a v roce 2004 zahájila společnost mezinárodní kampaň a dostala se tak do zemí jako je Španělsko, Rusko, Rakousko, Německo a dokonce se značka dostala i do asijských zemí - Hongkong a Taipei.

Velký posun celé společnosti přišel v roce 2007, kdy byla značka Piquadro zařazena na italskou burzu cenných papírů. Následně opět rozšiřovala své působení po celém světě a v roce 2015 otevřela svou první pobočku v New Yorku na Madison Avenue, které leží v samotném srdci Manhattanské módní čtvrti. Značka tak konkuruje nejúspěšnějším módním světovým značkám.

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.