Pánské sluneční brýle Guess GF6002, šedé + pouzdro Guess

 
  • 1 z 2
 

Kvalitní pánské sluneční brýle budou pro muže dokonalým doplňkem. Proto si vyberte pánské sluneční brýle Guess GF6002 v šedé variantě. V moři možností, které vám poskytujeme, najdete dokonalé brýle, o kterých jste odjakživa snili.

Dostupnost Skladem u dodavatele
Můžeme doručit do
7.4.2020
1 289 Kč    
Značka Guess
Kategorie Pánské sluneční brýle
 

Už nemusíte přemýšlet, kam právě jdete. S těmito značkovými brýlemi vám to bude slušet ve městě i při jakékoliv volnočasové či sportovní aktivitě. Sluneční brýle pánské od známé americké módní značky si prostě musíte zamilovat.

Skla ale nejsou na brýlích samozřejmě pouze na parádu, a tak se v tomto případě můžete spolehnout na ochranu UV2 proti ultrafialovému záření, která je více než dostatečná. Brýle jsou dodávány spolu se značkovým pouzdrem.

Rozměry modelu Guess GF6002

  šířka skel    šířka můstku   délka stranic  
 

Šířka čoček:

 - mm

 

 Šířka můstku:

 - mm

 

Délka stranic:

125 mm

 

 

Sháníte sluneční brýle a nevíte si rady na co si dát pozor při jejich výběru? Doporučujeme přečíst si náš článek "Jak si správně vybrat sluneční brýle?", který by vám mohl v tomto rozhodování pomoci. Určitě doporučujeme i další články z našeho módního magazínu.

 

Typ sluneční brýle
Pohlaví pánské
Materiál kov
Barva čoček šedá
Barva rámu šedá
Ochrana UV2
Polarizování ne
Šířka čoček - mm
Šířka můstku - mm
Délka stranic 125 mm
Příslušenství pouzdro GUESS

Když se řekne „GUESS“, každému se ihned vybaví světoznámá americká módní značka, která se zaměřuje nejen na oblečení, ale také na módní doplňky jako jsou peněženky, kabelky, šperky, hodinky a parfémy. Produkty této módní značky můžeme najít v obchodem po celém světě, nicméně většina z nich je v mateřském USA a Kanadě.

Módní historie značky

Americká módní značka GUESS vznikla v roce 1981 v Los Angeles. Za jejím založením stojí židovští bratři Marcianové, původem z Maroka.

Jak už to tak bývá, jejich začátky nebyly vůbec jednoduché. Prvním produktem značky byly třízipové džíny s názvem „Marilyn“, které se díky svému obepnutému střihu, jenž zdůrazňoval ženskou postavu, nezamlouvaly tehdejším konzervativnějším módním kritikům a prodejcům.

Nicméně toto se změnilo poté, co se bratři Marcianové dohodly s prodejem svých džínů s obchodním řetězec Bloomingdale´s. Stalo se totiž něco, co ani jedna strana nečekala – poptávka byla obrovská a džíny se během chvilky vyprodaly.

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.