
Jít ve vyšlapaných cestičkách nikdy nebyl Trussardi styl. Jako první označovali své výrobky logem a to všechny peněženky, kabelky i opasky. Na každém produktu z jejich dílny byl chrt, dnes už notoricky známé logo Trussardi. Jako první přenesli módní přehlídku z uzavřených paláců a výstavních prostor na náměstí a umožnili tak přístup komukoli z řad veřejnosti. Věcí, ve kterých byla společnost Trussardi téměř průkopníkem, bychom našli ještě mnoho a tato odvaha provází firmu i do současnosti. Nebojí se riskovat a zkoušet něco nového, kombinuje materiály i design a nejen, že se inspiruje aktuálními trendy, ale přímo je vytváří.
V reklamách téhle značky zářila Naomi Campbell nebo Kate Moss. Líbivé fotografie byla skvělá reklama stejně jako vyhledávané módní přehlídky, Trussardi se ale od ostatních návrhářských společností přeci jen odlišuje. Propojení divadla a módy přineslo mnoho úžasných projektů, spolupráci s prestižními společnostmi a také divadelními umělci a režiséry. Trussardi spolupracoval s divadlem Piccolo Teatro v Miláně a jeho režisérem Giorgiem Strehlerem. Oblečení Macbetha v aréně Verony bylo také z dílny Trussardi a jednu ze svých módních přehlídek zorganizoval na hradě Sforza pod výjimečným vedením Dario Argento.
Trussardi není jen značka, která navrhuje pěkné oblečení a doplňky a proto je úspěšná. Trussardi je pojem, ukázka italského stylu a synonymum pro dokonalou kvalitu při výběru materiálů i zpracování. Inovace a tradice provází tuto italskou značku od jejího založení a i když v čele společnosti je už čtvrtá generace rodu Trussardi, na tradičním a elegantním pojetí jí to nic neubralo.